Skip to content

צ'ט עם בנקאית

5 באוגוסט 2010

היאח! הידד! סוף כל סוף התקדמנו אל שנות האלפיים, וסוף כל סוף אני מרגיש שבאמת, שווה, להיות לקוח של הבנק הלאומי!

אלו היו המחשבות שלי כשראיתי היום שיש לי אפשרות לצ'וטט עם בנקאי של לאומי, כדי לקבל מענה לבעיה שבה נתקלתי בחשבון הבנק. לא היה לי כח להתקשר ולהמתין דקות ארוכות בטלפון, ובטח שלא לגשת לסניף בחום הזה (חוץ מזה, הסניף שלי נותר בתל אביב ואני עברתי כבר לפני שנה לירושלים) – אז אופציית הצ'אט היתה נפלאה.

מיד הזדהתי בפרטי האישיים (כולל כתובת מייל, משום מה) והתחברתי לצ'אט עם עדי. הצ'אט התחיל נחמד, אבל כשהוא נמשך והיא לא ביקשה לדעת מה פרטי חשבון הבנק שלי חשדתי קצת שהוא הולך להיות לא יעיל בעליל, חשד שהתאמת לקראת הסוף.

לסיכום, הצ'אט שמציע בנק לאומי הוא צעד נחמד בדרך של העברת שירות הלקוחות מצד חברות גדולות לשנות האלפיים, אבל בישראל כמו בישראל – בעוד שברחבי העולם כבר חושבים על הדור הבא, אצלנו, אעפס, תקועים כמה צעדים אחורה.

מודעות פרסומת
No comments yet

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: