צ'ט עם בנקאית
5 באוגוסט 2010
היאח! הידד! סוף כל סוף התקדמנו אל שנות האלפיים, וסוף כל סוף אני מרגיש שבאמת, שווה, להיות לקוח של הבנק הלאומי!
אלו היו המחשבות שלי כשראיתי היום שיש לי אפשרות לצ'וטט עם בנקאי של לאומי, כדי לקבל מענה לבעיה שבה נתקלתי בחשבון הבנק. לא היה לי כח להתקשר ולהמתין דקות ארוכות בטלפון, ובטח שלא לגשת לסניף בחום הזה (חוץ מזה, הסניף שלי נותר בתל אביב ואני עברתי כבר לפני שנה לירושלים) – אז אופציית הצ'אט היתה נפלאה.
מיד הזדהתי בפרטי האישיים (כולל כתובת מייל, משום מה) והתחברתי לצ'אט עם עדי. הצ'אט התחיל נחמד, אבל כשהוא נמשך והיא לא ביקשה לדעת מה פרטי חשבון הבנק שלי חשדתי קצת שהוא הולך להיות לא יעיל בעליל, חשד שהתאמת לקראת הסוף.
לסיכום, הצ'אט שמציע בנק לאומי הוא צעד נחמד בדרך של העברת שירות הלקוחות מצד חברות גדולות לשנות האלפיים, אבל בישראל כמו בישראל – בעוד שברחבי העולם כבר חושבים על הדור הבא, אצלנו, אעפס, תקועים כמה צעדים אחורה.
No comments yet