Skip to content

לידיעת החברים

25 באוקטובר 2010

אחד הדברים המבאסים בימי הולדת הוא שלל המתנות חסרות הערך שאתה מקבל. מבחינתי, ביום הולדת יש שלושה סוגים של מתנות: מתנות עם המון המון מחשבה מאחוריהן, מתנות שאני ממש ממש צריך או מתנות סופר-מגניבות . כל דבר אחר – מבאס.

כדי לא להעליב אף אחד, אני לא אפרט אילו מהמתנות שקיבלתי בשנים האחרונות לא ענו על אף אחת מהקטגוריות האלה במובהק, ורק אציין שאני דוגל בעקרון שאם אין רעיון מקורי למתנה עם מחשבה – פשוט צריך לשאול את נער/ת יום ההולדת מה הוא/היא רוצים לקבל. כך תיחסך הרבה עוגמת נפש.

למרות שיום ההולדת הבא שלי יהיה רק עוד כמה חודשים, נתקלתי היום בלמה-נט בכתבה נהדרת על כמה גאדג'טים בלתי שימושיים בעליל. לצערי רובם לא שיעשעו אותי במיוחד אבל אחד מהם שכן תפס לי את העין, הפנה אותי לאתר יפני מלא גאדג'טים כאלה. או כמו שאני חושב שהוא צריך להיקרא – אתר של כל הדברים הכי שימושיים שאף אחד לא חשב אי פעם להמציא כי הם נשמעו לו מפגרים מדי.

אז בבקשה פתחו מחברות ורשמו, כדי שאם בכל זאת תתקעו בלי רעיון למתנה ליום הולדת הבא שלי (בהנחה שבאמת תרצו להביא לי אחת אחרי פרץ ההתנשאות שלי) – תדעו מה אתם יכולים להביא לי. כל הג'אדג'טים, אגב, הם אמיתיים לחלוטין וניתנים לרכישה – לחצו על הכותרת ותגיעו אליהן באתר.

מפענח שפת כלבים

תמיד חלמתי לדעת מה כלבים אומרים. כולנו חלמנו לדעת את זה, בדיוק כמו שכולנו רצינו שיהיו לנו קפיצים ברגליים. אמנם אין לי כלב, אבל לאבא שלי יש כלב גדול שאני מאוד אוהב, וגם להורים של החברה שלי יש כלבה מקסימה. כך שהמתנה הזו אולי לא תהיה הכי שימושית – אבל היא כן תהיה במידה מסוימת, ובמדד המגניבות/שימושיות (המבוסס על מדד החתיכה/משוגעת) המתנה הזו תהיה בצד החיובי של הסולם.

לא יודע מה איתכם, אבל הכלב הזה נראה לי כמו בובה

מקליט לאחור

טוב, אם אתם רוצים לקנות לי משהו שישמש אותי במשך שעות ארוכות – אז לכו על זה. מכשיר שלא ברור לי כמה סמים לקח מי שפיתח אותו, אבל הוא מקליט אתכם ואז משמיע את מה שאמרתם, רק מהסוף להתחלה. באתר משווקים אותו בעזרת המשפט "נסו להקליט את עצמכם אומרים משפט לאחור ואז השמיעו את ההקלטה – וראו אם הצלחתם!"

קופסת פותחן

בתור ילד, מה שהכי אהבתי בפחיות קולה הוא רעש הפתיחה שלהן. למעשה, אני נשבע לכם שכבר בגיל צעיר מאוד אמרתי לחבר שלי שהפרסומת של קוקה-קולה צריכה להיות בסך הכל הקלטה של רעש פתיחת הפחית. זה הכל. אז הנה, עוד משהו שישעשע אותי שעות – קופסת פותחן שאפשר לפתוח ולסגור אינספור פעמים ובכל פעם היא תשמיע את רעש הפתיחה המדובר.

זה כל כך מגניב, שכל מילה נוספת מיותרת

טישו על גלגלים

כמה פעמים יצא לכם להזדקק לטישו, אבל הוא בדיוק היה בחדר השני? איזה מבאס זה לראות סרט, ואז באמצע כשצריך טישו לעצור הכל, לקום, וללכת להביא אותו? אז הנה הפתרון – קופסת טישו על גלגלים שמופעלת באמצעות שלט רחוק. לא צריך לקום מהספה, לא צריך ללכת לשום מקום. הטישו יגיע אליכם. רק אל תשכחו לקחת את השלט הרחוק.

רובוט בירה

הפריט האחרון, לצערי, אזל במלאי. נכון לעכשיו. אבל אל תתייאשו – אולי עד יום ההולדת שלי הם יחדשו את המלאי. בכלופן – מדובר בחלום של כל חובב בירה קרה: רובוט מקרר שגם מקרר לכם את הבירה וגם מוזג אותו עבורכם. מעין מלצר על גלגלים שלא צריך טיפ ולא שותה לכם את הבירה. איזה כיף! חבל רק שהוא אזל במלאי, כאמור, ושהוא מתאים רק לפחיות בירה (כמה אמריקאי מצידם). בואו נקווה שיבוא היזם הישראלי שיפתח גרסה כזו לבקבוקי גולדסטאר. אני מבטיח לשקול לקנות.

ואם אחרי כל זה, עדיין לא מצאתם מה להביא לי – אני תמיד אשמח לבובה של גיבורי הציונות.

2 תגובות leave one →
  1. ארז permalink
    28 באוקטובר 2010 11:48

    הי, מה עם סתם לשכר אותך ולגרום לך לשיר "will you srill love me tommorow" באמצע הרחוב ואז כמובן לנקות אחריך כשאתה מקיא את נשמתך באוטו של החבר הכי טוב שלך?
    מה, לא טוב?!
    מה זו החומריות הזו? מה קרה לפשוט לאהוב? מה קרה לטישטוש חושים חסר עכבות? האם מישהו עדיין חולם?
    בקיצור, טישו על גלגלים עלי, כבר קניתי שניים בזמן קריאת הפוסט. הוא מגיע גם באדום וגם בצבע מטאלי. מה שנקרא, פנג שוואי לפנים!

Trackbacks

  1. חדש, ישן ולא מזמן – שלושה שירים לסופ"ש « משתעלים בשקט

להשאיר תגובה

